2025 m. birželio 1 dieną pradėjome trečią šiais metais Erasmus+ finansuojamą projektą KA210 „Empowering Foreign Language Learning with Artificial Intelligence“ (Dirbtinis intelektas padės mokytojams modernizuoti užsienio kalbų mokymą).
Projekto numeris 2024-2-SK01-KA210-SCH-000279278.
Projekto koordinatoriai – Slovakijos Stredna priemyselna skola stavebna – Epitoipari mokykla.
Projekto tikslai:
- Padidinti ugdymo efektyvumą, ypač užsienio kalbos pamokose, skatinant naudotis DI programomis;
- Mažinti skirtumus tarp skirtingų gebėjimų mokinių, dalyvaujant vienodose veiklose;
- Stiprinti bendravimą, ES pilietiškumo sąmoningumą ir užsienio kalbų įgūdžius;
- Parengti leidinį „DI programų integruotas ugdymo turinys ir veiklos“.
Sparčiai besivystančios technologijos keičia mokymo būdus – vienas iš naujausių proveržių švietime yra dirbtinis intelektas (DI). Tarptautinis projektas „Empowering Foreign Language Learning with Artificial Intelligence“, kuriame dalyvauja mokytojai iš Turkijos, Portugalijos, Slovakijos ir Lietuvos, siekia padėti pedagogams įvaldyti DI taikymą užsienio kalbų ugdyme.
Projekto metu mokytojai įgis teorinių ir praktinių žinių apie DI, mokysis kurti interaktyvias, DI pagrįstas užduotis, taikomas pamokose. Projekte dėmesys bus skiriamas ne tik kalbos įgūdžių lavinimui, bet ir mokinių motyvacijos didinimui, bendravimo gebėjimų bei skaitmeninio ir europinio pilietiškumo stiprinimui.
Įgyta patirtis bei parengtos mokymo medžiagos bus naudojamos partnerinėse mokyklose ir skleidžiamos platesnei auditorijai. Visi projekte kuriami metodiniai dokumentai bus pritaikyti skirtingų šalių ugdymo programoms, o jų dizainą kurs patys projekte dalyvaujantys mokytojai, taip įgydami praktinės patirties ir skatindami technologijų integraciją į švietimą.
Projekto pabaigoje planuojama išleisti specialų leidinį „DI programų integruotas ugdymo turinys ir veiklos“, kuris numatoma taps praktiniu gidu mokytojams.
Projekto nauda tiek mokytojams, tiek mokiniams tikrai nemaža. Bus skatinama savarankiško mokymosi kultūra, lygiateisės galimybės ir tarptautinis bendradarbiavimas per kalbos mokymąsi.
Atnaujinta: 2025-06-16